#XarxaLlibres

xarxallibres

El termini per a la presentació de la sol·licitud, factures i documents per a accedir a les ajudes de llibres de text per alumnes de primària i secundària finalitzarà el pròxim dia 15 de desembre.

Documentació a aportar a l’Ajuntament pels alumnes escolaritzats a Parcent, Col·legi Carascar:

  • Factura degudament detallada amb els llibres i l’editorial
  • Fotocopia DNI del pare o la mare.
  • Fotocopia del llibre de familia o documentació similar d’acreditació
  • Justificant del banc on estiguen detallats el número de compte i l’IBAN

Els alumnes que estiguen escolaritzats fora de Parcent hauran d’afegir a la documentació anterior el codi del centre on estudien.

En l’Ajuntament s’omplirà la sol·licitud de l’ajuda.

REGIDORIA D’EDUCACIÓ DE L’AJUNTAMENT DE PARCENT

Compartir:

Més notícies

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Configurar y más información
Privacidad
Ir al contenido