#XarxaLlibres

xarxallibres

El termini per a la presentació de la sol·licitud, factures i documents per a accedir a les ajudes de llibres de text per alumnes de primària i secundària finalitzarà el pròxim dia 15 de desembre.

Documentació a aportar a l’Ajuntament pels alumnes escolaritzats a Parcent, Col·legi Carascar:

  • Factura degudament detallada amb els llibres i l’editorial
  • Fotocopia DNI del pare o la mare.
  • Fotocopia del llibre de familia o documentació similar d’acreditació
  • Justificant del banc on estiguen detallats el número de compte i l’IBAN

Els alumnes que estiguen escolaritzats fora de Parcent hauran d’afegir a la documentació anterior el codi del centre on estudien.

En l’Ajuntament s’omplirà la sol·licitud de l’ajuda.

REGIDORIA D’EDUCACIÓ DE L’AJUNTAMENT DE PARCENT

Compartir:

Més notícies

REGISTRO DE ACTIVIDADES 2025

REGISTRO DE ACTIVIDADES DE TRATAMIENTO Ayuntamiento de Parcent Ayuntamiento de Parcent ha elaborado este registro de actividades de tratamiento (RAT) en cumplimiento del artículo 30.1

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Configurar y más información
Privacidad
Ir al contenido